Faq

1. Co się dzieje z biletem tuż po jego rezerwacji? Jak mogę sprawdzić czy bilet został wystawiony ?

W trakcie realizacji rezerwacji na stronie Błąd! Nieprawidłowy odsyłacz typu hiperłącze. można sprawdzić, czy rezerwacja została zatwierdzona i uzyskać odpowiednie kody potwierdzające.

Po zakończonej transakcji w www.samolotem.pl otrzymają Państwo potwierdzenie rezerwacji. Jeśli wybierzecie Państwo płatność przelewem bankowym, otrzymają Państwo e-mailem z adnotacją, przypominającą o dokonaniu płatności w ciągu 24 godzin. W przypadku nie otrzymania płatności w podanym terminie, rezerwacja straci swoją ważność i taryfa prawdopodobnie ulegnie zmianie lub zostanie anulowana..

Po zweryfikowaniu płatności, otrzymają Państwo e-mail potwierdzający wystawienie biletu wraz z rachunkiem i biletem elektronicznym.

Przed wylotem trzeba okazać kody rezerwacji oraz dowód tożsamości lub paszport. Zaleca się wydrukowanie kopii e-maila potwierdzającego rezerwację.

Przydatne wskazówki:

Linie lotnicze Regularne mogą dokonać zmian rozkładu lotów w ostatniej chwili ,dlatego prosimy o potwierdzanie swoich rezerwacji pod adresem : https://www.checkmytrip.com/

Linie low cost pod Linkiem https://norwegian.samolotem.pl/odprawa-online/

Obowiązkowe jest podawanie numeru telefonu pasażera .

1. Oddzielne obciążęnie rachunku płatnością przez Samolotem.pl / Nestor Travel oraz linię lotniczą .

  • Odrębne koszty pobierane przez samolotem.pl / NESTOR TRAVEL i linie lotnicze
    Oczywiste jest, że z zakupem biletu związane są dwa czynniki, które są dwoma odrębnymi płatnościami, jedna realizowana jest przez linie lotnicze a druga przez samolotem.pl
    Pobierane opłaty realizowane przez linię lotniczą zawierają :
  • cena biletu
  • opłaty lotniskowe

Pobrane opłaty dokonane przez Samolotem.pl dotyczą pozostałych czynników dodanych)

  • opłata za wystawienie biletu 90 -120 zł linie regularne
  • W przypadku linii Typu Low Cost 60 zł

1. Nie otrzymałem/am potwierdzenia rezerwacji, co powinnienem/nam zrobić?

Jeśli nie otrzymali Państwo e-maila potwierdzającego rezerwację w ciągu 1 h., należy skontaktować się z naszym consultantem pod numerem +48 0228161500 lub wypełnić i wysłać formularz kontaktowy do działu obsługi klienta, podając nam numer telefonu komórkowego i dodatkowy adres emailowy, pod którym będziemy mogli się z Państwem skontaktowac.

1. Loty zarezerwowane przez osoby trzecie przy użyciu karty kredytowej .

Lot można zarezerwować, nawet jeśli nie jest się pasażerem. Samolotem.pl zastrzega sobie prawo akceptacji takiej rezerwacji. Wymagane jest przesłanie pod podany numer faksu upoważnienia właściciela karty kredytowej zezwolenie na obciążenie karty kredytowej (proszę pobrać druk deklaracji ) klienta wyrażającego zgodę na dokonanie rezerwacji przez osoby trzecie, jak również kopię karty kredytowej i dowodu osobistego lub paszportu. ( Można również dokonać płatności przelewem)

5.Podróż do U.S.A. z biletem elektronicznym

Jeśli planują Państwo podróż do Stanów Zjednoczonych, proszę się zalogowac do naszego systemu i wydrukować formularz:

  • Kod potwierdzający z Galileo: http://www.viewtrip.com, prosimy wydrukować “Electronic Expense Receipt” lub rachunek za e-ticket jest wymagany na podstawie norm bezpieczeństwa w Stanach Zjednoczonych. Zalecamy wydrukowanie wyżej wymienionych dokumentów, jak również emaila potwierdzającego i rachunku od samolotem.pl.

6. Jak mogę zapłacić za bilet lotniczy.
Płatności za bilet można dokonać karta kredytową, debetową lub przelewem bankowym. Uwaga płatność przelewem wymagane potwierdzenie realizacji płatności . ( Brak potwierdzenia może spowodować anulacje rezerwacji lub zmianę ceny)

7. Można odebrać bilet na lotnisku?
Nie, nie można.
Samolotem.pl oferuje następujące możliwości odbioru biletu:

  • Bilet elektroniczny (zaleca się)
  • Dostawa przez firmę kurierską pod podany adres na koszt klienta tylko bilet papierowy.

8. Jak można zmienić podane nazwisko w rezerwacji?

Niemal we wszystkich przypadkach, szczególnie dotyczących okazyjnych taryf, wprowadzenie zmian nazwiska istniejącej już rezerwacji jest niemożliwe, chyba że wspomniana zmiana będzie równa całkowitej kwocie biletu pierwotnego.

W takim przypadku powinno się unieważnić istniejącą już rezerwację i wyemitować nowy bilet, łącznie ze wszystkimi kosztami związanymi ze zmianami, które ponosi osoba zamawiająca bilet.

9. Jakie dokumenty są potrzebne przed podróżą?

Przed lotem na terenie jednego kraju, wymaga się okazania jedynie dowodu osobistego, jednak w pewnych przypadkach okazanie paszportu również jest konieczne. Dla pasażerów posiadających obywatelstwo polskie okazanie dowodu osobistego jest w pełni wystarczające; dla wszystkich pasażerów innych narodowości, obowiązuje okazanie paszportu, w przypadku niektórych krajów wymagana jest również wiza.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *